KONSERWACJA PODWOZIA

Podwozie samochodu jest podstawą jego konstrukcji, wszystkie podzespoły samochodu osobowego są do niego zamocowane. Konserwacja podwozia i utrzymanie go w dobrej kondycji jest bardzo ważną sprawą. Płyta podłogowa, która narażona jest na ciągły kontakt z wilgocią, solą drogową, oraz na obicia kamieniami jest bardzo podatna na korozję. Niestety skorodowana płyta podłogowa nie spełnia swojej podstawowej funkcji – nie zachowuje stref zgniotu w czasie ewentualnej kolizji, a co za tym idzie stanowi niebezpieczeństwo dla podróżnych.

Wysoka jakość środków do konserwacji podwozia

Firma Dream Car świadczy usługi profesjonalnej konserwacji podwozia z wykorzystaniem środków najwyższej klasy. Podwozie przed konserwacją jest bardzo dokładnie przygotowywane: usuwamy wszystkie lotne ogniska korozji, stosujemy odrdzewiacz w miejscach najmocniej skorodowanych, stosujemy podkład reaktywny/epoksydowy, aplikujemy masę konserwującą w kolorze wybranym przez klienta. Cały proces konserwacji prowadzony jest z wykorzystaniem środków firmy APP.

KOROZJA ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, A STREFA ZGNIOTU

Skorodowane blachy podwozia nie zachowują swojej twardości, a co za tym idzie w przypadku kolizji nie zachowują stref zgniotu. Szczególnie zalecamy wykonywanie konserwacji podwozia w samochodach produkcji azjatyckiej, które są w czwartym / piątym roku eksploatacji. W tym czasie fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne jest już niemal całkowicie zdegradowane i rozpoczyna się proces korozji elementów blaszanych podwozia.

Na rynku dostępna jest bardzo szeroka gama produktów do prac blacharsko-lakierniczych. Po testach produktów wielu marek zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do stałej oferty linii produktów firmy Dinitrol. Środki tego producenta wykorzystywane są do fabrycznej konserwacji nowych pojazdów marek takich jak Mercedes oraz całej grupy VAG. Stosowanie na wszystkich etapach chemii jednego producenta gwarantuje zachowanie poprawności całego procesu technologicznego. Wszystkie prace wykonywane są w profesjonalnie wyposażonej, ogrzewanej hali dzięki czemu możemy wykonywać konserwacje przez cały rok, niezależnie od warunków panujących na zewnątrz.

Przed konserwacją podwozia

Po konserwacji podwozia

Etapy konserwacji podwozia

konserwacja_podwozia_usuwanie_mechaniczne

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA TWOJEGO SAMOCHODU

Jesteśmy kompleksowym centrum obsługi pojazdów zlokalizowanym w dzielnicy Dąbie przy ulicy Stoczniowców 3. W naszej ofercie mamy 6 wyspecjalizowanych działów: serwis samochodowy, wulkanizacja, myjnia ręczna, detailing, serwis klimatyzacji oraz konserwacja podwozia. Pracujemy na narzędziach i chemii najwyższej klasy, w naszych działaniach nie ma kompromisów. Priorytetem jest fachowa, sprawna i kompleksowa obsługa klienta.

WYCENA USŁUGI

Każda usługa jest wyceniana indywidualnie i jest zależna od stanu podwozia, a co za tym idzie od ilości pracy jaką musimy włożyć w przygotowanie płyty podłogowej do konserwacji.

W przypadku samochodów w których korozja jest bardzo rozległa, zalecamy rozszerzenie usługi o demontaż:

  • Zbiornika paliwa
  • Kompletnego tylnego zawieszenia
  • Układu wydechowego
  • Układu napędowego w przypadku samochodów 4×4 lub z napędem na tylną oś

Dopłata za tą usługę jest ustalana indywidualnie w zależności od konstrukcji danego samochodu.

Usługa

Zakres

MAŁY
seg. A, B,C

DUŻE
seg. D,E,F

Suv/van/crosover/bus

Konserwacja podwozia

od 1000 zł

od 1300 zł

od 1600 zł

12 348 03 00

Porozmawiaj z naszym specjalistą i uzyskaj szczegółowe odpowiedzi na każde pytanie.

Demontaż tylnego zderzaka

Kolejnym etapem, o który możemy rozszerzyć usługę jest demontaż tylnego zderzaka i konserwacja tylnego pasa aż do krawędzi załadunkowej bagażnika. Cena uzależniona od konstrukcji samochodu.

Zabezpieczenie profili

Dopełnieniem prawidłowo wykonanej konserwacji podwozia jest zabezpieczenie wszystkich profili zamkniętych, do których dostęp umożliwiają otwory technologiczne w tym progów, podłużnic, tylnych błotników, drzwi, klapy tylnej oraz maski.

Kosmetyka samochodu

Po wykonaniu usługi konserwacji samochód trafia na myjnię, gdzie wykonywana jest pełna kosmetyka samochodu z zewnątrz, w celu usunięcia wszystkich śladów po środkach konserwujących, które mogły znaleźć się na lakierze oraz sprzątamy wnętrze auta. W przypadku samochodów, po demontażu tylnej osi ustawiana jest geometria zawieszenia.