Wymiana rozrządu jest dużo tańsza niż naprawa w przypadku awarii.

Rozrząd to część eksploatacyjna silnika, którą trzeba wymieniać regularnie w zależności od producenta oraz modelu auta. Najczęściej przyjmuje się że po przebiegu 120-150 tysięcy kilometrów w grupie BMW oraz 60-90 tys. km w grupie VW. Wymiana rozrządu jest tak ważna, ponieważ mamy do czynienia z elementem silnika niezbędnym do jego pracy. Zaniedbania w tym zakresie mogą przyczynić się do dużo większych kosztów gdy nie wykonamy tego działania na czas. Na zdjęciach wymiana kompletnego rozrządu wraz z kołami zmiennych faz, wymiana oleju i filtrów w BMW F30 – silnik N20 2.0 Turbo.

RAGULARNA WYMIANA ROZRZĄDU

wymiana_rozrzadu_bmw_2

Występują 4 rodzaje rozrządów:

wymiana_rozrzadu_bmw_1

NIE WIESZ JAK CZĘSTO WYMIENIAĆ ROZRZĄD?

Jeżeli potrzebujesz dowiedzieć się jak to wygląda w przypadku Twojego auta zadzwoń do Nas z modelem oraz rocznikiem auta. Przygotujemy rekomendowane przebiegi oraz wycenimy usługę.

12 348 03 00

Porozmawiaj ze specjalistą

TERMINOWOŚĆ

Czas to pieniądz. Szanujemy pieniądze klientów.

MIŁA OBSŁUGA

Kadra kierownicza to wykształceni fachowcy z wieloletnim doświadczeniem.

PROFESJONALIZM

Podejmujemy się zadań, które potrafimy wykonać.

NOWOCZESNY SPRZĘT

Serwis Samochodowy, Wulkanizacja i Serwis klimatyzacji są oparte na urządzeniach firmy BOSCH.