Wymiana rozrządu jest dużo tańsza niż naprawa w przypadku awarii.
Rozrząd to część eksploatacyjna silnika, którą trzeba wymieniać regularnie w zależności od producenta oraz modelu auta. Najczęściej przyjmuje się że po przebiegu 120-150 tysięcy kilometrów w grupie BMW oraz 60-90 tys. km w grupie VW. Wymiana rozrządu jest tak ważna, ponieważ mamy do czynienia z elementem silnika niezbędnym do jego pracy. Zaniedbania w tym zakresie mogą przyczynić się do dużo większych kosztów gdy nie wykonamy tego działania na czas. Na zdjęciach wymiana kompletnego rozrządu wraz z kołami zmiennych faz, wymiana oleju i filtrów w BMW F30 – silnik N20 2.0 Turbo.
RAGULARNA WYMIANA ROZRZĄDU
Występują 4 rodzaje rozrządów:
- Pasek rozrządu
- Łańcuch rozrządu
- Mokry pasek rozrządu
- Koła zębate
NIE WIESZ JAK CZĘSTO WYMIENIAĆ ROZRZĄD?
Jeżeli potrzebujesz dowiedzieć się jak to wygląda w przypadku Twojego auta zadzwoń do Nas z modelem oraz rocznikiem auta. Przygotujemy rekomendowane przebiegi oraz wycenimy usługę.
12 348 03 00
Porozmawiaj ze specjalistą
TERMINOWOŚĆ
Czas to pieniądz. Szanujemy pieniądze klientów.
MIŁA OBSŁUGA
Kadra kierownicza to wykształceni fachowcy z wieloletnim doświadczeniem.
PROFESJONALIZM
Podejmujemy się zadań, które potrafimy wykonać.
NOWOCZESNY SPRZĘT
Serwis Samochodowy, Wulkanizacja i Serwis klimatyzacji są oparte na urządzeniach firmy BOSCH.